نمایه نویسندگان

آ

  • آبرون، شیلا مقایسه تأثیرتمرین مبتنی بر بازی و تکلیف منزل بر یادگیری و انگیزش تحصیلی دانش آموزان پایه اول دوره متوسطه اول در درس ریاضی [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 91-104]
  • آزادی، نفیسه تحلیل کتاب درسی ریاضی سوم دبستان بر اساس شاخص خلاقیت گیلفورد [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 33-42]

ا

  • اسفندی، خدیجه تحلیل کتاب درسی ریاضی سوم دبستان بر اساس شاخص خلاقیت گیلفورد [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 33-42]
  • اسلام‌پور، محمدجواد جست و جوی عناصر اصلی خلاقیت در عملکرد معلمان دوره ابتدایی در فرآیند طرح مسئله [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 41-62]
  • اسماعیلی کرانی، امیر بهبود یادگیری قضیه فیثاغورس به کمک الگوی تدریس 5E [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 1-14]
  • اقبالی، علی بررسی اثربخشی آموزش سازگار با مغز بر درک مسائل ریاضی دانش آموزان ششم ابتدایی [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 91-97]
  • انوری، عاطفه سنجش میزان آشنایی دانش آموزان دختر پایه های چهارم و پنجم ابتدایی استان گیلان با ضرب و شناسایی بدفهمی‌های موجود [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 81-89]
  • ایزدی، مهدی تحلیل محتوای کتاب ریاضی پایه ششم ابتدایی بر اساس سطوح نیاز شناختی تکالیف [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 1-12]

ب

  • بازگیر، تهمینه تاثیر فعالیت‌های دست ورزی بر یادگیری مهارت‌های هندسه (محیط و مساحت) دانش آموزان پسر [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 51-66]
  • بهره دار، علی اکبر نقش تعابیر نمادها و فرمولهای ریاضی در یادگیری دانش آموزان [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 31-43]

پ

  • پارسی نیا، مهدی بررسی بدفهمی های ریاضی دانش آموزان پایه دهم درمبحث مجموعه ها [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 61-87]

ت

  • تجری، طیبه واکاوی روش‌های تدریس کسر و نسبت تناسب در برنامه درسی آموزش ریاضی پایه ششم ابتدایی [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 73-89]

ج

  • جر، نسیمه واکاوی روش‌های تدریس کسر و نسبت تناسب در برنامه درسی آموزش ریاضی پایه ششم ابتدایی [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 73-89]
  • جزایری، اسماعیل بررسی تأثیر به کارگیری شیوه‌های مختلف ارزشیابی‌ ریاضی در پیشرفت ریاضی دانش‌آموزان (مطالعه موردی آموزش و پرورش شهرستان گتوند) [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 23-39]
  • جلالی، مریم سنجش میزان آشنایی دانش آموزان دختر پایه های چهارم و پنجم ابتدایی استان گیلان با ضرب و شناسایی بدفهمی‌های موجود [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 81-89]
  • جنگی زهی، حمیدرضا مقایسه تأثیرتمرین مبتنی بر بازی و تکلیف منزل بر یادگیری و انگیزش تحصیلی دانش آموزان پایه اول دوره متوسطه اول در درس ریاضی [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 91-104]

ح

  • حبیبی، ملوک بررسی تأثیر به کارگیری شیوه‌های مختلف ارزشیابی‌ ریاضی در پیشرفت ریاضی دانش‌آموزان (مطالعه موردی آموزش و پرورش شهرستان گتوند) [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 23-39]

خ

  • خالقی نژاد، سیده فرناز واکاوی چالش های آموزش ریاضی از دیدگاه معلمان دوره ابتدایی [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 99-108]
  • خدادادی، مهدی تاثیر آموزش کارکردهای اجرایی مغز بر حافظه کاری و عملکرد توجه دانش آموزان دارای اختلال یادگیری ریاضی [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 31-45]
  • خدارحم پور، انیس بررسی بدفهمی های ریاضی دانش آموزان پایه دهم درمبحث مجموعه ها [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 61-87]
  • خشکاب، شهربانو ساختار عاملی پرسشنامه هیجانات کودکان در موقعیت های حل مسئله ریاضی [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 67-80]

د

  • دلیجه، فاطمه واکاوی روش‌های تدریس کسر و نسبت تناسب در برنامه درسی آموزش ریاضی پایه ششم ابتدایی [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 73-89]
  • دولتی، علی اکبر ساختار عاملی پرسشنامه هیجانات کودکان در موقعیت های حل مسئله ریاضی [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 67-80]

ر

  • رئیس پور، علی اکبر تاثیر آموزش کارکردهای اجرایی مغز بر حافظه کاری و عملکرد توجه دانش آموزان دارای اختلال یادگیری ریاضی [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 31-45]
  • رضایی، رسول بررسی اثربخشی آموزش سازگار با مغز بر درک مسائل ریاضی دانش آموزان ششم ابتدایی [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 91-97]
  • رضایی، عیسی مقایسه تأثیرتمرین مبتنی بر بازی و تکلیف منزل بر یادگیری و انگیزش تحصیلی دانش آموزان پایه اول دوره متوسطه اول در درس ریاضی [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 91-104]
  • روزپیکر، زهرا واکاوی روش‌های تدریس ریاضی در دوره ابتدایی [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 15-30]
  • ریحانی، ابراهیم جست و جوی عناصر اصلی خلاقیت در عملکرد معلمان دوره ابتدایی در فرآیند طرح مسئله [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 41-62]
  • ریحانی، ابراهیم تحلیل محتوای کتاب ریاضی پایه ششم ابتدایی بر اساس سطوح نیاز شناختی تکالیف [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 1-12]

ز

  • زارع، اعظم اثربخشی بازی بر ارتقا یادگیری مفاهیم ریاضی و توانایی حل مسئله دانش‌آموزان کلاس پنجم [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 13-21]

س

  • ساکنیان دهکردی، شهریار بهبود یادگیری قضیه فیثاغورس به کمک الگوی تدریس 5E [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 1-14]
  • سیار، فاطمه ساختار عاملی پرسشنامه هیجانات کودکان در موقعیت های حل مسئله ریاضی [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 67-80]

ش

  • شباک، مریم تاثیر فعالیت‌های دست ورزی بر یادگیری مهارت‌های هندسه (محیط و مساحت) دانش آموزان پسر [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 51-66]
  • شیخ سیه بنوئیه، گیتا یادگیری شمارش معکوس اعداد ریاضی در پایه اول ابتدایی به سبک های تصویری، شنیداری و کلامی [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 117-129]
  • شیروانی شیری، علی تحلیل کتاب درسی ریاضی سوم دبستان بر اساس شاخص خلاقیت گیلفورد [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 33-42]

ص

  • صابری، رضا یادگیری شمارش معکوس اعداد ریاضی در پایه اول ابتدایی به سبک های تصویری، شنیداری و کلامی [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 117-129]

ط

  • طادی بنی، حسین بهبود درک و فهم مساحت کره بر اساس الگوی تدریس 5E [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 89-99]
  • طباطبایی، خدیجه سادات تاثیر روش‌های فعال تدریس، بازی، استفاده از ابزار کمک آموزشی و تکالیف مهارت محور بر یادگیری محاسبات ریاضی در دوره اول ابتدایی [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 43-50]
  • طیبی، مریم تحلیل محتوای کتاب ریاضی پایه ششم ابتدایی بر اساس سطوح نیاز شناختی تکالیف [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 1-12]

ع

  • عالمیان، وحید بررسی تأثیر به کارگیری شیوه‌های مختلف ارزشیابی‌ ریاضی در پیشرفت ریاضی دانش‌آموزان (مطالعه موردی آموزش و پرورش شهرستان گتوند) [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 23-39]
  • عباسی، فاطمه بررسی میزان به کارگیری مسائل بازپاسخ در کتاب‌های ریاضی مقطع ابتدایی کشورهای ایران و ژاپن در مبحث کسرها [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 23-32]
  • عبدالحسینی، فرشته تاثیر فعالیت‌های دست ورزی بر یادگیری مهارت‌های هندسه (محیط و مساحت) دانش آموزان پسر [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 51-66]
  • عظیم پور، سهراب بدفهمی‌های موجود در بین دانش‌آموزان ابتدایی درمبحث احتمال [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 109-116]

ف

  • فدایی، بهروز بررسی میزان تاثیر چند عامل (علاقه، وسایل آموزشی، روش تدریس) بر یادگیری هندسه [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 47-55]
  • فرقانی اوزرودی، محمدباقر تاثیر آموزش کارکردهای اجرایی مغز بر حافظه کاری و عملکرد توجه دانش آموزان دارای اختلال یادگیری ریاضی [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 31-45]
  • فلاح نسیمی، محمد جست و جوی عناصر اصلی خلاقیت در عملکرد معلمان دوره ابتدایی در فرآیند طرح مسئله [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 41-62]
  • فیروزشاهی، فائزه بررسی مسائل زمینه‌مدار در کتاب‌های ریاضی مقطع ابتدایی [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 1-21]

ق

  • قاسم پور، زهرا تاثیر استفاده از شیوه های سنجش تکوینی درارتقا و توسعه یادگیری ریاضی دانش آموزان پایة هشتم شهربیرجند [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 75-90]
  • قاسم پور، زهرا تاثیر پیاده سازی فعالیت های ساختار یافته و نیمه ساختار یافته طرح مسئله ریاضی برعملکرد و کاهش اضطراب ریاضی دانش آموزان [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 1-14]
  • قهرمانی، هوگر بررسی میزان تاثیر چند عامل (علاقه، وسایل آموزشی، روش تدریس) بر یادگیری هندسه [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 47-55]

ک

  • کرامت، فاطمه بررسی بدفهمی های ریاضی دانش آموزان پایه دهم درمبحث مجموعه ها [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 61-87]
  • کریمی، مهوش واکاوی روش‌های تدریس کسر و نسبت تناسب در برنامه درسی آموزش ریاضی پایه ششم ابتدایی [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 73-89]

م

  • محبت پناه، افسانه ارزیابی کتاب درسی ریاضی پایه ششم براساس سطوح طبقه بندی سولو [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 15-29]
  • مرتضوی زاده، سید حشمت الله واکاوی چالش های آموزش ریاضی از دیدگاه معلمان دوره ابتدایی [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 99-108]
  • مرتضوی زاده، سید حشمت الله واکاوی روش‌های تدریس ریاضی در دوره ابتدایی [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 15-30]
  • موسی پور، منصوره سنجش میزان آشنایی دانش آموزان دختر پایه های چهارم و پنجم ابتدایی استان گیلان با ضرب و شناسایی بدفهمی‌های موجود [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 81-89]
  • میرزائی علویجه، محمد حل مشکل دانش آموزان در درک مفهوم کسر در پایه ششم ابتدایی [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 45-59]
  • میرزایی، مهدی بررسی شیوه آموزش، سنجش و ارزشیابی مبحث جمع و تفریق اعداد یک رقمی در پایه اول ابتدایی بر اساس روش بازی و ریاضی (بازی با تیله های شیشه ای) [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 63-74]

ن

  • نصیری، فریده تاثیر روش‌های فعال تدریس، بازی، استفاده از ابزار کمک آموزشی و تکالیف مهارت محور بر یادگیری محاسبات ریاضی در دوره اول ابتدایی [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 43-50]

و

  • واحدی، حسین بررسی اثربخشی آموزش سازگار با مغز بر درک مسائل ریاضی دانش آموزان ششم ابتدایی [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 91-97]
  • واحدی، حسین بدفهمی‌های موجود در بین دانش‌آموزان ابتدایی درمبحث احتمال [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 109-116]

ه

  • هاشمی، سید مهدی بررسی بدفهمی های ریاضی دانش آموزان پایه دهم درمبحث مجموعه ها [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 61-87]
  • هاشمی، نوروز استفاده از بازی در رفع اختلال یادگیری ریاضی در کودکان [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 57-72]

ی

  • یافتیان، نرگس بررسی مسائل زمینه‌مدار در کتاب‌های ریاضی مقطع ابتدایی [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 1-21]
  • یافتیان، نرگس ارزیابی کتاب درسی ریاضی پایه ششم براساس سطوح طبقه بندی سولو [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 15-29]
  • یافتیان، نرگس بررسی میزان به کارگیری مسائل بازپاسخ در کتاب‌های ریاضی مقطع ابتدایی کشورهای ایران و ژاپن در مبحث کسرها [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 23-32]